Η αρθρογραφία μου στο περιοδικό Ανοιχτό Σχολείο

To τριμηνιαίο εκπαιδευτικό περιοδικό Ανοιχτό Σχολείο ξεκίνησε την πορεία του στον χώρο της εκπαίδευσης το 1985. Ήταν ένα περιοδικό πρωτοπόρο για την εποχή του, που δημοσίευε σε κάθε τεύχος του τουλάχιστον ένα αναλυτικό σχέδιο εργασίας για εφαρμογή στην τάξη. 
Εστίαζε, κυρίως, στη χρήση της βιωματικής μάθησης έτσι ώστε το παιδί να δουλεύεται πολυεπίπεδα στην τάξη - και γνωστικά και συναισθηματικά. 
Στη συνέχεια άρχισε, με πολύ μεγάλη επιτυχία να οργανώνει σεμινάρια για εκπαιδευτικούς. Το τελευταίο έντυπο τεύχος εκδόθηκε το 2010.
Η συμμετοχή μου στο Ανοιχτό Σχολείο  και η συνεργασία μου με την ΄Αννα Στεφανάκου, αποτέλεσε για μένα μια ευτυχισμένη και δημιουργική περίοδο, όπου  όλα τα ωραία ενδεχόμενα φαινόταν δυνατά!!!!
Οι πρώτες μου οργανωμένες προσπάθειες για την εφαρμογή σχεδίων εργασίας στην τάξη ξεκίνησαν τότε και στο περιοδικό άρχισα να δημοσιεύω τα πρώτα μου άρθρα!
Συγκεκριμένα 
Ας παίξουμε θέατρο, τεύχος 22 εδώ 
Το ποδήλατο, τεύχος 35 εδώ
Τα τσερκένια, τεύχος 51 εδώ 
Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις και ανθρώπινα δικαιώματα, τεύχος 94 εδώ 
Συναισθηματική νοημοσύνη, τεύχος 100 εδώ 

Περισσότερα για το περιοδικό μπορείτε να βρείτε εδώ 

Σχόλια