Συνέντευξη με τη Λίνα Μουσιώνη






Ευχαριστώ τη Λίνα Μουσιώνη για την ευκαιρία που μου έδωσε με την ωραία της συνέντευξη!

Κυρία Φραντζή, ας αρχίσουμε με τα τρία πράγματα που θέλετε να γνωρίζουν οι αναγνώστες σας και δεν γράφονται στο βιογραφικό σας.
Το πρώτο είναι ότι μου αρέσει πολύ η δουλειά μου. Μου αρέσει να γεννώ στο μυαλό μου ιδέες, να καταστρώνω σχέδια, να ονειρεύομαι αλλαγές, να καταφέρνω τους στόχους που βάζω κάθε φορά. Η ανάγκη να κρατήσω μια ανοικτή επικοινωνία με τα παιδιά και τους γονείς του σχολείου μου, με κρατά ζωντανή και δημιουργική. Το δεύτερο είναι ότι μου αρέσει το περπάτημα! Το ήξερα, αλλά το επιβεβαίωσα με τον εγκλεισμό μας κατά τη διάρκεια της καραντίνας των τελευταίων μηνών. Μια ωρίτσα περπάτημα με βοηθά να «αερίζω» τις σκέψεις μου και να ξαναβρίσκω τα πατήματά μου, που λέμε. Τρίτον λατρεύω το Happy end! Στα βιβλία, στις ταινίες και πάνω από στη ζωή μας!
Για να διαβάσετε τη συνέχεια πατήστε εδώ 


Σχόλια